Zeměpisná olympiáda
Pardubický kraj
Podřízená kola
Dle nového postupového klíče: s nejvyšším počtem bodů (61,5) ze všech třetích míst napříč všemi okresy postupuje Adéla Burešová.
Dohled nad žáky před a po době vlastního průběhu soutěže či přehlídky zajišťuje vysílající škola, popř. zákonný zástupce. Pedagogický pracovník pověřený dohledem nad žáky odpovídá za kázeň a bezpečnost soutěžících po dobu jejich účasti na soutěži, vyjma doby přímého plnění soutěžních úkolů, kdy dohled přebírá organizátor soutěže či přehlídky.
Místo konání:
Dům dětí a mládeže BETA Pardubice, Štolbova 2665 (od nádraží autobusem č. 6 nebo č. 8, vystoupíte na zastávce Karla IV. – podchodem přejdete hlavní silnici. Proti Vám bude budova TJ Sokol, odbočte vpravo – budete míjet budovu Ideonu a plavecký bazén. Za plaveckým areálem se nachází budova DDM Pardubice, Štolbova ulice 2665)
Hodina:
zahájení v 9,00 hodin /prezence od 8,30 hodin/
Další informace:
jízdné dětem po soutěži proplatí vysílající škola a ihned přefakturuje Domu dětí Beta,
pro soutěžící bude připraveno malé občerstvení
Informace k soutěži najdete v přiložených propozicích (str. 5-7):
body - 4. Tematické zaměření soutěže
5. Struktura soutěžních úloh
6. Povolené vybavení pro soutěž:
psací potřeby (propisovací tužka, tužka, guma, 1 barevná pastelka)
pravítko a trojúhelník
kalkulačka (ne v mobilním telefonu)
volný čistý papír na výpočty
atlasy (dle propozic - str. 6-7)
Soutěžící
Jméno | |
---|---|
1. |
Šimek Ondřej
Gymnázium Vysoké Mýto
|
2. |
Meduna Matěj
Gymnázium K. V. Raise, Hlinsko, Adámkova 55
|
3. |
Kozderka Jakub
Gymnázium Suverénního řádu maltézských rytířů ve Skutči
|
4. |
Mrkos Michal
Základní škola Bystré, okres Svitavy
|
5. |
Burešová Adéla
Základní škola, Skuteč, Smetanova 304, okres Chrudim
|
6. |
Novák Adam
Základní škola Sezemice, okres Pardubice
|
7. |
Ramašeuski Jakub
Gymnázium, Pardubice, Dašická 1083
|
8. |
Melša Filip
Základní škola Litomyšl, T. G. Masaryka 1145, okres Svitavy
|
9. |
Klouček Michal
Základní škola Vincence Junka Dolní Čermná, okres Ústí nad Orlicí
|